شلوارگشاد ، آیتم ترندی استایل پاییزی

موضوعاتی که به آن می‌پردازیم

شلوار گشاد به زودی یکی از آیتم‌های اصلی استایل ما میشوند. تا چند سال پیش تنوع شلوارها چندان زیاد نبود و معمولا همه‌ی ما فقط دو یا سه شلوار مختلف مثل یک شلوار جین، یک شلوار پارچه‌ای و یک شلوار کشی و راحت در کمد لباس خود داشتیم؛ اما امروزه انواع مختلفی از شلوارها در فروشگاه‌ها موجود است.

یکی از انواع ترندی این شلوارها، شلوارهای راسته و گشاد هستند، که امروزه مهمان تمام فصل‌ها بوده و همیشه در کمد لباس‌های ما جای ثابتی دارند. اگر شما هم چند مدل شلوار گشاد، راسته و ترندی داخل کمدتان دارید و نمی‌دانید چه‌طور آن‌ها را استایل کنید، در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید تا انواع مختلف این شلوارها را در قد، برش، طرح و رنگ بررسی کنیم و از نحوه‌ی استایل کردن آن‌ها بگوییم.

شلوارهای راسته‌ی ترندی (straight pants)

شلوار جین راسته

جین‌های راسته امروزه از انواع پرکاربرد جین هستند. شلوار لی راسته هم با قد بلند و هم قدهای کوتاه (اصطلاحا قد 90) زیبا و استایلیش هستند. انواع کتونی‌ها مخصوصا ونس‌ Vans و آل‌استار All Star مکمل این شلوارهای جین هستند.

تیشرت‌های سفید هم با این شلوارها ترکیب خوبی می‌سازند. برای رفتن به خرید یا پیک‌نیک آخر هفته و یا حتی قدم زدن با دوستان، یک جین آبی روشن را با یک کتونی سفید و یک مانتوی کوتاه سفید بپوشید و استایل خود را با اکسسوری‌های رنگی و یک کلاه خوش‌رنگ تکمیل کنید.

شلوارهای راسته‌ی پارچه‌ای گشاد

اگر لباس‌های محافظه‌کارانه را ترجیح می‌دهید و معمولا ریسکی لباس نمی‌پوشید، این شلوارهای پارچه‌ای کلاسیک، بسیار مناسب شما هستند. این روزها هیچ قید و بندی برای لباس پوشیدن وجود ندارد. پس نمی‌توانیم بگوییم شلوار پارچه‌ای را با کتونی نپوشید.

وسایل مورد نیاز برای یک سفر کوتاه
ادامه مطلب

این شلوارهای کلاسیک هم با کفش‌های پاشنه دار جذاب هستند هم با کتونی، هم با کفش‌های تخت مناسب هستند، هم با صندل، پس این شلوارها را درست استایل کنید و در هر موقعیتی شیک‌پوشی با آن‌ها را تجربه کنید.

شلوار گشاد راسته

• شلوار ورزشی‌های گشاد ترندی

اگر شما هم به پیاده‌روی و ورزش کردن علاقه‌مند هستید و از پوشیدن کتونی‌های بزرگ لذت می‌برید، این ترند مخصوص شماست. شلوارهای ورزشی معمولی را کنار بگذارید و از پوشیدن این شلوارهای ورزشی گشاد و ترندی لذت ببرید.

همین‌طوری که در عکس پایین مشاهده می‌کنید، این شلوارها خطی در بغل پا دارند که از کمر تا کفش کشیده می‌شود و معمولا رنگ متفاوتی با رنگ شلوار دارد. ترکیب سیاه و سفید این شلوارها (شلوار مشکی با خط سفید) بسیار ترندی و محبوب است.

این شلوارها علاوه بر ترندی و مد روز بودن بسیار راحت نیز هستند. انواع مختلفی از این شلوارها با جنس‌های مختلف برای فصل‌های مختلف سال در بازار موجود است.

شلوار گشاد اسپرت
شلوارهای ورزشی گشاد

• شلوارهای گشاد نرم و راحت

اگر شما از آن دسته از افراد هستید که آرزو می‌کنند، کاش لباس‌های بیرونی هم همانند پیژامه‌ها راحت بودند، ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید. این شلوارهای نرم و راحت از کمر گشاد می‌شوند. معمولا فاق این شلوارها بلند است و قد شما را نیز بلندتر نشان می‌دهد. پارچه‌های لخت برای این شلوارها مناسب‌تر هستند.

یک کت کوتاه هم‌رنگ با شلوارتان استایل ترندی جذابی برای شما می‌سازد. هر چند می‌توانید از رنگ‌های متفاوت هم برای آیتم‌های دیگر استایل‌تان استفاده کنید و متنوع باشید.این شلوارها برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها هم بسیار مناسب‌اند.

شلوار پارچه ای گشاد صورتی رنگ
شلوار گشاد و ترندی پارچه‌ای

• شلوارهای گشاد جین ، بگی

این روزها نحوه‌ی خرید کردن ما نیز تغییر کرده است. قبلا چیزهایی که فقط به آن‌ها نیاز داشتیم را خریداری می‌کردیم. امروزه اما باید حواسمان باشد که با این آیتم چند استایل مختلف را می‌توان طراحی کرد.

Tenniscore، ترند بهار و تابستان 2024
ادامه مطلب

شلوار جین گشاد یکی از ترندی‌ترین آیتم‌ها برای کل سال است. این جین‌ها که معمولا از کمر به پایین گشاد می‌شوند در رنگ‌های مختلف و به جنس دنیم وجود دارند.

ترندهای مخصوصی برای جین‌ها در حال فراگیر شدن است. پایین شلوارهای جین کمتر پاکدوزی می‌شود و همان ریشه‌های تار و پود آن را جذاب‌تر می‌کند.در فصل بعد جین‌ها در دو رنگ ظاهر می‌شوند و ممکن است یک پای شلوار شما آبی روشن و پای دیگر آن آبی تیره باشد.

شلوار گشاد بگی آبی روشن

• شلوار کولوتوس

دامن شلواری‌هایی که قد متوسط دارند و در همه‌ی فصل‌ها قابل پوشیدن هستند. در فصل‌های گرم سال از پارچه‌های لخت، نازک و خنک برای این شلوار استفاده کنید و در فصل‌های سرد جنس‌هایی مثل جین و کتان را برای آن انتخاب کنید.

به همراه دامن شلواری جین گشادتان در فصل پاییز جوراب‌های ساق بلند با رنگ‌های شارپ بپوشید و خیابان‌ها را زیباتر کنید.
با این جوراب‌ها که هم با کفش شما هم با نمای کلی استایل‌تان متناسب است، از سرما هم در امان خواهید بود.

• شلوارهای چهارخانه‌ی پشمی گشاد

چهارخانه‌ از پترن‌های  ترندی و محبوب این‌ سالهاست. پارچه‌های پشمی نیز بسیار با این پترن همراه شده‌اند و ترکیب‌های فوق‌العاده‌ای ساخته‌اند. این شلوارها هم با کت‌های همرنگ و هم‌طرح ست می‌شوند وهم با کت‌های پشمی تک‌رنگ پوشیده می‌شوند.

استفاده از پترن چهارخانه شما را در انتخاب رنگ برای آیتم‌های استایل‌تان هم یاری می‌کند.
از رنگ‌هایی که در پترن چهارخانه‌ی شما استفاده شده است می‌توانید برای رنگ کیف، کفش و یا شال خود استفاده کنید.

شلوار گشاد چهارخانه

شلوارهای خاص

• شلوار جاگر

این شلوارها از کمر گشاد هستند و در پایین مچ چسب هستند، یا کشباف می‌خورند یا خود شلوار با دوخته شدن کش بر مچ پای آن تنگ می‌شود. این شلوارها با استایل‌های کژوال و یا اسپرت مناسب‌تر هستند.

شلوار گشاد دمپا کش دار برند سارک
این محصول قابل تهیه از سایت و شعب سارک میباشد

• شلوار گشاد پیلی دار

شلوارهای پیلی دار هم از انواع جدید شلوار هستند و بسیار پرطرفدارند. این شلوارها که یا تماما یا قسمتی از آن‌ها پلیسه است، در قدهای مختلف وجود دارد.

در طبیعت و کمپینگ چی بپوشیم؟
ادامه مطلب
شلوار گشاد پیلی دار شتری رنگ
شلوار پیلی دار

شلوارهای لایه‌ای گشاد

این انواع خاصی از شلوارها هستند که به تازگی وارد دنیای مد شده‌اند. طراحی این شلوارها خاص‌تر است و می‌تواند برش‌های متفاوتی داشته باشد.
این شلوارها با پارچه‌های لخت مناسب‌ترند و این پارچه‌ها نیز مناسب فصل گرما هستند.

شلوار گشاد لایه لایه مشکی رنگ

.

استفاده از این شلوارهای خاص در رنگ‌های خنثی مناسب‌تر است؛ زیرا به شما این امکان را می‌دهد تا با استایل‌های متفاوتی آن‌ها را ست کنید و از آیتم‌های دیگر در رنگ‌های شارپ استفاده کنید.

شما چه نوع شلوارهایی را می‌شناسید که خاص باشند؟ نوع شلوارتان چقدر برایتان مهم است؟

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی مالکیت مطالب منتشر شده بر عهده‌ی مجله‌ی کمد سارک می‌باشد، هرگونه بازنشر بدون ذکر منبع و یا ارجاع در هر شبکه‌ی اجتماعی بدون کسب اجازه، مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

لینک‌های مفید
کمد سارک در شبکه‌های اجتماعی

Completing this form is to improve the content of the magazine.