ترند بهار 2020؛ اکسسوری‌هایی از کمد مامان‌

تیم کمد
15 مارس 2020
موضوعاتی که به آن می‌پردازیم

هرچقدر هم بتوانیم بهترین انتخاب را در لباس‌هایمان داشته باشیم، اگر یک اکسسوری نامناسب استفاده کنیم تمام استایلمان زیر سوال می‌رود، زیرا این دیتیل‌ها هستند که به یک استایل روح می‌بخشند!
در ترند بهار 2020 شاهد اکسسوری‌هایی هستیم که شاید پدیده جدیدی نباشند اما بیش از پیش قرار است از آن‌ها استفاده ‌شود؛ البته بعضی از آن‌ها چنان قدرتی دارند که می‌توانند به تنهایی در یک استایل ساده درخشیده و نقطه عطف آن باشند.
حالا پس بعد از خواندن این مطلب سراغ کمد خود یا مادرتان بروید، به شما قول می‌دهم دست خالی برنمی‌گردید.

ترند بهار 2020: کیف های مامان بزرگی/ GRANDMA’S BAG

این سال‌ها دقیقا همان زمانی‌ست که باید یک حمله جانانه به کمد مادر یا مادربزرگمان داشته باشیم؛ چون هرچه آن‌ها در قدیم داشته‌اند دقیقا ترند بهار 2020 است. پس اگر مادر یا مادربزرگ دست و دلبازی دارید که لباس‌هایش را از قدیم به خوبی نگهداری کرده است؛ پولتان در جیب مانده و نیازی به خرج کردن برای خرید آیتم‌های ترندی ندارید!


اما اگر قرار است در بهار 2020 برای خودتان یک اکسسوری ترندی انتخاب کنید بهتر است سراغ انواعی از کیف‌ها بروید که ساده و کوچک هستند و بند کوتاهی هم دارند. این کیف‌ها که به کیف‌های مامان بزرگی یا SHOULDER BAG مشهورند مکمل کت‌های اورسایزی هستند که همیشه ازشان به نیکی یاد کرده‌ایم!

چرا برندها هم‌چنان از پارچه طرح‌دار برای کالکشن خود استفاده می‌کنند

ترند بهار 2020: کیف و اکسسوری مکرومه/ MACRAME ACCESSORIES

این روزها بیش از هر زمان دیگری با محصولات مکرومه روبه‌رو می‌شویم؛ از اکسسوری‌های منزل گرفته تا فشن!
شاید این اکسسوری‌ها طرفداران خاص خودشان را داشته باشند اما یکی از مهم‌ترین آیتم‌های ترند بهار 2020 به حساب می‌آیند. محصولات مکرومه معمولا با استایل‌های بوهو یا هیپی سازگارترند و می‌توان گفت ترکیب آن‌ها با دیگر استایل‌ها کار آن‌چنان هم کار آسانی نیست.
اما اگر قرار است یک استایل مینیمال داشته و تنها با یک آیتم توجه‌ها را به خود جلب کنید، بدون شک این آیتم می‌تواند یک کیف یا اکسسوری مکرومه باشد!

استایل‌ کردن شلوار اُورسایز (گشاد)
ادامه مطلب

ترند بهار 2020: کیف پارچه‌ای/FABRIC BAG

کیف‌های پارچه‌ای نیز مانند اکسسوری‌های مکرومه آیتم خاص‌تری به نسبت دیگر اکسسوری‌ها هستند. این کیف‌ها که ساختنشان تنها وابسته به کمی ذوق و سلیقه است، یک آیتم خاص در ترندبهار 2020 به شمار می‌آیند.
درواقع فرقی نمی‌کند کیف شما از چه جنس پارچه‌ای ساخته شده باشد، مهم این است که شما یک اکسسوری خاص و جالب توجه در استایل بهاری‌اتان داشته باشید تا نظرها را به خود جلب کند.


بهتر است این کیف‌ها را زمانی استفاده کنید که در استایلتان نقطه قابل توجهی به غیر از آن‌ها وجود نداشته باشد؛ زیرا آن‌ها به تنهایی می‌توانند شما را یک شخص استایلیش و مسلط به ترندهای روز دنیای فشن به دیگران معرفی کنند.

ترند بهار 2020: کیف خرید/SHOPPING BAG

مطمئنا خیلی از ما که طرفدار حفاظت از محیط زیست هستیم از بگ‌های پارچه‌ای مناسب خرید، که عمدتا از پارچه‌ای سفید به نام متقال ساخته شده اند استفاده می‌کنیم.


این کیف‌ها که آن‌چنان هم با ما غریبه نیستند یکی از آیتم‌های پرطرفدار ترند بهار 2020 به شمار می‌آیند که کامل کننده استایل‌های کژوال و راحت برای ترددهای روزانه است. کافی است کیف خریدی را انتخاب کنید که بر روی آن عکس یا نوشته خاصی وجود داشته باشد تا بتوانید به راحتی با استایل‌های روزانه‌تان آن‌ها را ترکیب کنید.
هچنین دوخت این کیف‌ها کار سختی نیست و می‌توانید با تهیه چند متر پارچه متقال و انجام یک‌سری چاپ‌های خیلی راحت صاحب این کیف‌های ترندی و دوست‌دار محیط زیست شوید!

ترند بهار 2020: گردنبند زنجیری/CAHIN NECKLACE

این زنجیرها را شاید در سال‌های پیش نیز دیده ایم؛ باید بگویم در ترند بهار 2020 نیز جزو زیوآلات پرطرفدار به شمار می‌آیند.
اما نکته قابل توجه در نحوه استفاده کردن از آن‌هاست! از آنجایی که این زیورآلات یک ترند تکراری محسوب می‌شوند بهتر است در استفاده کردن از آنها زیاده‌روی نکنیم. اگر قرار است از چند گردنبند در کنار هم استفاده کنید کافی است تنها یکی از آن‌ها از این نوع زنجیری باشد اما بهتر است از آن را انتخاب کنید!

از حقوق مالکیت فردی چه می‌دانید


دلیل این نوع استفاد از آن‌ها واضح است!
مسلما شما هم دوست ندارید در یک میهمانی شبیه شخص دیگری باشید! با این نوع استایلینگ می‌توانید کمی متمایزتر از افراد دیگری باشید که از ترند محبوب پارسال پیروی می‌کنند!

طرح پوست حیوانات و تاثیر آن در دنیای مد و فشن
ادامه مطلب

ترند بهار 2020: 60’S SHOES/ کفش‌هایی از دهه 60 میلادی

به نظر من کفش مهم‌ترین اکسسوری یک استایل است؛ این مساله برای شخص من به قدری مهم است که میزان خوش‌استایل بودن یا نبودن یک شخص را با کفش‌هایش می‌سنجم؛ نمی‌دانم شما هم این‌طور هستید یا نه؟
بهتر است از بحث خارج نشویم! بله در ترند بهار 2020 یکی از جذاب‌ترین اکسسوری‌ها، کفش‌هایی برگرفته از مدل‌های دهه 60 میلادی هستند؛ کفش‌هایی که مشخصه بارزشان نوک پهن و بلند و پاشنه ضخیم آن‌هاست!


این کفش‌ها که به شدت راحت‌اند، گزینه مناسبی برای استایل‌های کژوال و همچنین برخی استایل‌های کلاسیک می‌باشند اما یکی از راه‌های که خو‌ش استایل شدن با این کفش‌های دوست داشتنی انتخاب سادگی و فرار کردن از هر آیتم اضافی در استایل است!


کافی است با آن‌ها یک شلوار جین STRAIGHT یا MOMSTYLE انتخاب کنید، یک شومیز اورسایز که یقه بازی دارد بپوشید و جلوی آن را درون شلوارتان بگذارید تا صاحب یک استایل فرانسوی و کژوال شوید.

اشتراک گذاری

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی مالکیت مطالب منتشر شده بر عهده‌ی مجله‌ی کمد سارک می‌باشد، هرگونه بازنشر بدون ذکر منبع و یا ارجاع در هر شبکه‌ی اجتماعی بدون کسب اجازه، مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

لینک‌های مفید
کمد سارک در شبکه‌های اجتماعی

Completing this form is to improve the content of the magazine.