|
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ترند پاییز 2019(کت/پالتو) سلامی دوباره به دهه 90 اعجاب انگیز

تیم کمد
13 اکتبر 2019
موضوعاتی که به آن می‌پردازیم

ترند پاییز شامل همه ی آیتم هایی می شود که در فصل پاییز همه گیر و پرطرفدار خواهد شد.

در پاییز همه خوشتیپ ترند!
این یک واقعیت که باید پذیرفته شود، شما کسی را میشناسید که با بارانی و بوت های پاییزی خوش پوش و استایلیش نباشد؟
پس بهتر است دست از مخالفت بردارید و برای اینکه امسال خوشتیپ تر از پارسال شوید با دقت ترند پاییز 2019 را بررسی کنید.

اپل SHOULDER PAD ترند پاییز امسال

اگر شما هم به اندازه من از مد شدن اپل خوشحالید بهتر است هرچه سریعتر سری به لباس­های قدیمی مادرتان بزنید.
اپل مشخصه بارز لباس­های دهه 90 میلادی است، در آن روزها هرچه اپل بزرگتر بود شما استایلیش ­تر بودید؛ امروز هم دقیقا همین­طور است پس ترند پاییز 2019 دوباره یک میهمان قدیمی دارد.
اگر استفاده کردن از اپل­های بزرگ برایتان دشوار است از انواعی استفاده کنید که حجم کمتری دارند. ناگفته نماند؛ اپل­های بزرگ بیشتر از هر کسی مناسب افرادی است که گردن بلندی دارند، اگر گردنتان کوتاه یا متوسط است بهتر است از اپل­های کوچک­تر استفاده کنید.

ترند پاییزی ؛ چرم LEATHER

قرار نیست ترندها هر فصل و هرسال تغییر کنند، برخی ترندها باقی مانده و تنها شکلشان متفاوت تر از قبل میشود؛ مثل کت های اورسایز، کفشهای مول و … اما تقریبا هر فصل یک آیتم جدید به ترندهای دیگر اضافه میشود که من به آنها ترند طلایی میگویم! با در نظر گرفتن این نکته ،چرم مهمترین ترند پاییز 2019 و ترند طلایی امسال به حساب می آید.
البته منظورم کیف و کفش چرم نیست!
روی صحبتم با کت و پالتو هایی است که امسال برای داشتن یک استایل ترندی به آنها به شدت نیاز خواهیم داشت.

جدیدترین مدل پالتو سوییت

کت پوست گوسفند shearling coat

پالتو های پشمی (TEDDY COAT) ترند طلایی پاییز و زمستان سال پیش بودند. در این چند سال اخیر پالتو پوست، خز و پشمی از پرطرفدارترین آیتم های فصل سرما به حساب می آمدند اما در ترند پاییز 2019 شاهد حضور پالتو هایی هستیم که آنچنان هم با ما غریبه نیستند.
این کت و پالتو ها که ظاهری شبیه پوست گوسفند دارند، به این نام نیز معروف هستند؛ SHEARLING COAT یا SHEEPSKIN.
خاص بودن این کت ها شاید باعث شود هرکسی سراغ آن نرود اما رنگ شتری این نوع پالتو که از همه پرطرفدارتر است گزینه مناسبی برای ست شدن با دنیم یا جین هستند.

کاپشن پفی DOWN COAT از ترندهای پاییزی امسال

از وقتی به یاد داریم این کاپشن­ ها جزوی از زندگی ما بوده اند؛ از قبل از یک ­سالگی گرفته تا همین امروز!
این کاپشن­ها هیچ­وقت از مد نمی­ ا­فتند اما گاهی ممکن است بیشتر از قبل مد شوند.
ترند پاییز 2019 نیز مملو از آیتم ­هایی است که از خیلی قبل­ ترها جزوی از کمد ما بوده ­اند. در این فصل این کاپشن­های پفی با یک تفاوت کوچک در کنار ما هستند: کمی بلند و آزادتر از مدل­های پیشین هستند. این کاپشن­ ها را با شلوارهای راسته STRAIGHT و اسنیکرز بپوشید و یک شال زمستانی انتخاب کنید و کژوال­ ترین استایل پاییز را داشته باشید.

بلیزرهای سایزبزرگ OVERSIZED BLAZER

کت و بلیزرهای سایز بزرگ سه ­چهار سالی است که در هر فصل مسرانه جای خود را حفظ کرده ­اند. نه از مد می­ افتند نه همه ­گیر می­شوند؛
اما افرادی از جمله خود من طرفدار پروپاقرص آنها هستیم.
اگر این کت ها را تابه حال نداشته ­اید وتازه امسال کمدتان می­خواهد آنها را به فرزندی بپذیرد، باید بگویم هنوز دیر نشده، در ترند پاییز 2019 این بلیزرها هم­چنان جا خوش کرده اند؛ البته نیازی نیست آنها را بخرید، یک سر به کمد پدرتان بزنید کافی است!
این کت را با یک شلوار جین و یک تیشرت چاپدار ست کنید و اگر کمی دنبال امتحان کردن استایل­های متفاوت هستید به عکس­های زیر با دقت نگاه کنید و الهام بگیرید.

پالتو های آزاد با یقه های بزرگ OVERSIZED COAT WITH BIG COLLAR

در کل چند وقتی است که لباس­های آزاد جایگاه مهمی در کمد لباس و استایل­ هایمان دارند. اما امسال نیز مانند سال پیش پالتو های آزاد با یقه ­های بزرگ و آستین ­های بلند کاندیدای پرطرفدارترین ترند پاییز 2019 هستند.
این پالتو­ ها به نسبت باقی آیتم ­های ترندی کم ریسک­تر تر هستند و استایلینگ آنها با دیگر آیتم­ های پوششی به مراتب راحت­تر است. پالتو های آزاد بیشترین حجم استایل شمارادر برمی­گیرند به همین دلیل مهم­ترین نقطه استایل کلی شما هستند، پس شما آزادید با آنها هرچه دوست داشتید بپوشید.

آستین پفی PUFFY SLEEVES

اگر خیلی عاشق ترندها هستید و برایتان مهم است که همه آیتم های ترندی را داشته باشید، هرجا این آستین های پفی را دیدید بدون این که شک کنید آنها را به کمدتان اضافه کنید!
آستین هایی که در سرشانه پف چشم گیری دارند سرشناس ترین ترند پاییز 2019 به حساب می آیند، پس حالا اگر کت چرم اپل داری دیدید که آستین پفی دارد یک ثانیه هم تردید نکنید، زیرا با پوشیدن آن به دسته ترندی ترین افراد جهان خواهید پیوست.
اما این مدل آستین را فقط در کت و پالتو نخواهید دید. پیراهن و شومیز هایی که آستین پفی دارند از لباس های ترندی این فصل هستند.
نکته ای که در استایلینگ این آستین ها وجود دارد مانند پوشیدن لباس اپل دار است، این آستین مناسب کسانی است که گردن بلند و کشیده ای دارند. افرادی که گردن کوتاهی دارند باید آنها را با دقت بیشتری بپوشند.

پارچه چهارخانه CHECK PRINT COAT

طرحی که با پاییز گره خورده چهارخانه است، پس نمی­توانیم بگوییم این مختص ترند پاییز 2019 است!
اما واقعیت این است که این طرح در پاییز امسال می­تواند ظاهر شما را ترندی ­تر از پیش جلوه دهد، به خصوص وقتی آن را در کت و پالتو ببینیم.
پالتو های چهارخانه یک قانون پوششی مشخص دارند: چهارخانه بزرگ برای افراد لاغر اندام و چهارخانه ریز و متوسط برای افراد چاق مناسب است.
این طرح پاییزی پرطرفدار را می­توانید امسال در پالتو های ترندی آزاد، بلیزر های سایز بزرگ و پالتوهای بلند و معروف پاییز و زمستان استفاده کنید.

باید ها/ نبایدها

  1. ترنچ کت Trench Coat هیچ­وقت از مد نمی­افتد، پس همان­طور که می­دانید داشتن یک ترنچ کت برای پاییز از هرچیزی واجب­تر است.
  2. دیگر زمان مانتوها و پالتو های چین ­دار به اتمام رسیده، بهتر است با واقعیت روبه­ رو شوید، آنها را به طور کامل کنار بگذارید و به سمت سادگی بروید چون سادگی ترند همیشگی است.
  3. یکی از استایل­های ترند پاییز 2019 پوشیدن چکمه­ های بلند با پالتو یا دامن میدی است، حتما این استایل را امتحان کنید؛ زیرا استایلینگ راحت و ظاهری ترندی دارد.
ترند کیف و کفش بهار و تابستان 2021
ادامه مطلب
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی مالکیت مطالب منتشر شده بر عهده‌ی مجله‌ی کمد سارک می‌باشد، هرگونه بازنشر بدون ذکر منبع و یا ارجاع در هر شبکه‌ی اجتماعی بدون کسب اجازه، مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

لینک‌های مفید
کمد سارک در شبکه‌های اجتماعی

Completing this form is to improve the content of the magazine.