|
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برای خوش پوش بودن حتما باید خارجی پوشید؟

تیم کمد
16 آوریل 2019
موضوعاتی که به آن می‌پردازیم

 

فاکتورهای هر فرد برای یک خرید خوب متفاوت است. یکی قیمت برایش الویت دارد و دیگری کیفیت. در این بین افرادی پیدا می‌شوند که برایشان فقط مهم است از کدام برند خارجی شناخته شده لباس بخرند. قطعا چیزی که اهمیت دارد این است که برای یک خرید خوب کدام فاکتورها مهم هستند؟ اصلا خرید از مارک های خارجی درست تر است یا کالاهای ایرانی هم می‌توانند نیاز مشتریان را برطرف کنند. در این مقاله با هم می‌بینیم که یک برند ایرانی باکیفیت هم می‌تواند مثل برندهای غیر ایرانی نیازهای مشتری را برآورده کند.

می‌خواهم خوش پوش به نظر برسم!

اینکه بعضی از افراد فکر می‌کنند تنها با پوشیدن لباس های خارجی خوشپوش به نظر می‌رسند، یکی از دلایل مهمی است که آنها را از خرید کالای ایرانی پشیمان می‌کند. از نظر بعضی، لباس های خارجی هم اسم و رسم بهتری دارند هم به دلیل سادگی در طراحی‌شان و چون لزوما برند هستند، آنها را خوش پوش می‌کنند.

خوش پوش بودن

 اما یادتان باشد اینکه فکر کنید با پوشیدن هر لباسی که قیمت بیشتری برای آن پرداخت می‌کنید یا چون از  فلان برند خریده‌اید خوش پوش و خوش لباس به نظر می‌رسید، اشتباه است! نکته مهم در خوش پوشی این است که اولا سلیقه خوبی در انتخاب لباس داشته باشید و ثانیا لباس متناسب با فرم بدن خود را انتخاب کنید. بسیاری از لباس ها با وجود قشنگی با اندام ما تناسب ندارند و نه تنها ما را جذاب نشان نمی‌دهند؛ بلکه ظاهر نامناسبی ارائه خواهند داد.

 در واقع آنچه اهمیت دارد این است که بتوانید هنگام خرید لباس سلیقه به خرج داده و لباسی متناسب با اندام، رنگ چهره‌ و البته بودجه‌تان انتخاب کنید. لباسی که بتوانید آن را به خوبی با سایر لباس‌هایتان ست کنید. در واقع سلیقه شما هنگام خرید مهم است و خوش پوشی ربطی به خرید از برند ایرانی یا خارجی ندارد.

سایز عرضی کفش چیست؟
ادامه مطلب
خوش پوش بودن

شاید براتان جذاب باشد : شلوار جین، دوست همه کاره من

 

چند نکته زنانه برای خرید عید


کیفیت بهتر محصولات خارجی؟

برای خوش پوش بودن حتما باید خارجی پوشید؟ یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید محصولات کیفیت آنهاست. شاید برایتان اینطور جا افتاده باشد که کیفیت محصولات خارجی بارها بهتر از محصولات ایرانی است و اگر کالای ایرانی بخرید باید بعد از مدتی آن را دور بیندازید یا جایگزینی برایش انتخاب کنید. البته نمی‌شود گفت این موضوع چقدر صحت دارد؛ اما در نظر داشته باشید بسیاری از مارک هایی که در کشور ما به عنوان برند شناخته می‌شوند در کشور خودشان یک برند متوسط هستند که کیفیت چندانی ندارند؛ ولی چون با توجه به نرخ ارز با قیمت بالایی به فروش می‌رسند و به نظر می‌آید که حتما کیفیت بهتری دارند.

در حالیکه بسیاری از برندهای ایرانی در زمینه پوشاک کیفیت بالاتر و قیمت مناسب‌تری دارند و می‌توانید متناسب با استایل خود از بین آنها خرید کنید. پس حتماَ دلیلی وجود ندارد برای اینکه خوش پوش باشیم حتماَ باید برند خارجی پوشید.

دقت کنید که کیفیت لباس را از نظر جنس پارچه، نوع دوخت، محکم بودن درزها و سایز بندی مناسب تشخیص دهید و بعد خرید کنید.

خوش پوش بودن

طراحی لباس خارجی بهتر است؟

شاید آنچه در مورد لباس های خارجی توجه را جلب کند، سادگی در طراحی آنها باشد که معمولا با سلیقه خیلی ها به خصوص جوانان سازگار است. اما ممکن است در هنگام خرید یک لباس ایرانی بارها کمی کج سلیقگی یا طراحی بدون فکر دیده باشید. لباس های زرق و برق‌دار که همه چیز را با هم دارند؛ پاپیون، پولک و کمربند همه در یک لباس گنجانده شده و به قولی هر چه خوبان دارند این لباس همه یک جا دارد! اما در نظر داشته باشید این لباس ها مشتری خودش را دارد و قطعا همه تولیدکنندگان ایرانی لباس های این چنینی طراحی نمی‌کنند.

مت گالا چیست؟ از تاریخچه تا قوانین عجیب این رویداد
ادامه مطلب

بسیاری از  پوشاک ایرانی تحت نظر طراحان مد و لباس طراحی شده با در نظر گرفتن سلیقه مصرف کننده داخلی و با پارچه هایی با کیفیت مناسب دوخته و تولید می‌شوند. این برندهای ایرانی که در حال حاضر شناخته شده‌اند، توانسته اند مطابق سلیقه ساده افراد شیک پسند نیز لباس تولید کنند.

این برندهای ایرانی که در حال حاضر شناخته شده‌اند، توانسته اند مطابق سلیقه ساده افراد شیک پسند نیز لباس تولید کنند.

خواندن این مطلب را از دست ندهید ” بهار و تابستان امسال چه لباس‌هایی مد می‌شود؟ “


کلیشه‌ها را خط بزنید

قطعا شما هم خرید از یک کالای ایرانی با برند معتبر و مطابق با طراحی روز را به یک برند خارجی ترجیح می‌دهید. به عنوان کسی که برای پولش زحمت کشیده ترجیحتان این است که هزینه خود را صرف کالایی کنید که با کیفیت و ماندگاری بالاتری تولید شده باشد و البته حق با شماست! اما با اینکه شاید کمی کلیشه ای به نظر برسد اما خرید از تولید کننده ایرانی به تولید داخلی کشورمان نیز کمک می‌کند و انگیزه تولید کنندگان را برای بالا بردن کیفیت محصولات بیشتر می‌کند.

خوش پوش بودن

در نظر داشته باشید که تولید کننده داخلی محصول را متناسب با فرهنگ، شرایط موجود و متناسب با سلیقه مردم ایرانی تولید و عرضه می‌کند در نتیجه با نیاز مردم آشناتر است.

در انتها باید بدانید آنچه در خرید اهمیت دارد رضایت شما از خرید است اینکه محصولی که می‌خرید با کیفیت باشد اهمیتش بیشتر است تا اینکه ایرانی باشد یا خارجی. یادتان باشد لزوما هر کالای خارجی با کیفیت نیست و خوش پوشی شما از سلیقه شما نشات می‌گیرد نه صرفا از یک برند خارجی!

استایل تام ‌بوی
ادامه مطلب
خوش پوش بودن
فروشگاه سارَک شعبه هفت حوض
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی مالکیت مطالب منتشر شده بر عهده‌ی مجله‌ی کمد سارک می‌باشد، هرگونه بازنشر بدون ذکر منبع و یا ارجاع در هر شبکه‌ی اجتماعی بدون کسب اجازه، مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

لینک‌های مفید
کمد سارک در شبکه‌های اجتماعی

Completing this form is to improve the content of the magazine.