|
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هفت ترند جذاب مو 2019 برای تابستان امسال

تیم کمد
10 ژوئن 2019
موضوعاتی که به آن می‌پردازیم

برای شناسایی هفت ترند مو 2019 در تابستان گرم امسال آماده شوید! این ترندها Trends کمکتان می‌کند ظاهری تابستانه‌تر و زیباتر پیدا کنید و به حال و هوای خودتان تنوع بیشتری بدهید. در این مقاله با بهترین و متفاوتترین ترندهای مو در برندهای مطرح دنیا آشنا خواهید شد.

ترند مو 2019؛ موهای چه کسی خیس است؟

• نکته مهمی که برای استفاده از این مدل مو باید در نظر داشته باشید، این است که لازم نیست تمام موها را با استفاده از حالت دهنده مو به شکل خیس دربیاورید. زیبایی این مدل در حالت دادن به جلوی موها و معمولی گذاشتن بخش عقب است؛ طوری که انگار از دریا یا حمام بیرون آمده‌اید و تمام موهایتان به جز بخش جلو که مستقیما روی صورتتان تاثیر دارد، خشک شده است.
• یکی از دلایلی که این مدل مو امسال در انواع Run Way ها دیده می‌شود احساسی است که برای بیننده ایجاد می‌کند. ترندهای موی تابستان هم باید مثل بقیه ترندها به این فصل بیایند و نماینده خنکی و راحتی باشند و کدام مدل مو خنکتر از مدل موی خیس است؟

بافت متفاوت موها برای تابستان امسال

بافتن موها در فصل قبل هم ترند شده بود؛ اما برای نشان دادن بعد رمانتیک شخصیت افراد. ترند مو 2019 در این فصل اما متفاوت است و قرار است بعد محکم و قوی شخصیت را رو کند. به همین دلیل هم بافت‌های محکم و بسیار منظم ترند تابستان امسال هستند.

  • برندهایی مثل Max Mara، Cushnie و Erdem برای مدل‌هایشان از این سبک آرایش مو استفاده کرده‌اند.
  • نکته مهمی که موقع استفاده از این نوع بافت باید به آن دقت کنید، استفاده از اسپری براق کننده مو است. زمانی که موی شما براق و تمیز باشد و محکم بافته شود، ظاهری شیک و بدون نقص را ارائه خواهد داد.
  • جالب است بدانید سه برندی که بالاتر درباره‌شان گفتیم برای بافت مو کاری به جلوی موها نداشته‌اند. جلوی موها بیشتر به حالت ساده قرار دارد و تنها پشت موها بافته شده‌اند.
تاثیر سریال Friends بر ترندهای مد
ادامه مطلب

مدل خاص چتری با اکسسوری متفاوت

اگر فرم صورتتان برای داشتن چتری خیلی کوتاه یا Baby Bangs مناسب است و دوست دارید در ظاهر تابستانه‌تان تغییر و تحول ایجاد کنید؛ از این ترند مو 2019 استفاده کنید.

برندهایی مثل پرادا Prada و میو میو Miu Miu استفاده از چتری خیلی کوتاه را دوباره رواج داده‌اند.

اکسسوری لازم برای این مدل مو استفاده از هد بند و تل‌های پهن و لوکس است که جدیدا زیاد مد شده است.

ترکیب بالا؛ چتری کوتاه و تل متفاوت، استایلی کاملا متفاوت به خانم‌ها خواهد داد.

به خاطر داشته باشید چتری کوتاه نباید کاملا صاف باشد و بهتر است حالت کوتاه و بلند داشته باشد.

چتری کوتاه نباید کاملا صاف باشد و بهتر است حالت کوتاه و بلند داشته باشد

موهایی کاملا منظم و بی نقص

موی پولیش/ پالیش شده یا Polished Hair به مدل مویی گفته می‌شود که کاملا منظم و مرتب است، تمام موهای ریز با استفاده از اسپری روی سر خوابیده‌اند و موها برق می‌زنند.

  • ترند موی پالیش شده اغلب با بستن موها به صورت دم اسبی یا نظم دادن به پشت موها به وسیله شکل‌های دیگر شناخته می‌شود.
  • استفاده از اتوی مو برای صاف کردن موها در این ترند مو 2019 رواج زیادی دارد. به همین دلیل لازم است اگر تصمیم گرفتید این مدل را روی موهایتان اجرا کنید، حتما از اسپری محافظ مو کمک بگیرید تا حرارت بالا به موهایتان آسیبی نرساند.
  • اسپری براق کننده و حالت دهنده آخرین مرحله از این مدل مو است که باعث جذابیت بیشتر ظاهر شما خواهد شد.
ترند کیف و کفش پاییز و زمستان 2023-2024
ادامه مطلب

اکسسوری‌های اغراق شده

تابستان امسال فصل اکسسوری‌های کوچک و ظریف نیست؛ بلکه دنیا به سمت استفاده از اکسسوری‌های بزرگ و اغراق شده می‌رود.

  • انواع کلیپس‌های بزرگ، پاپیون‌های عجیب، تل و هدبندهای پهن و گل سرهای مستطیلی بزرگ برای آرایش بغل موها در زمره ترند مو 2019 قرار می‌گیرند.
  • برندهایی مثل شنل Chanel ، دولچه اند گبانا D&G و میو میو جز برندهایی هستند که به این ترند توجه زیادی نشان داده‌اند و جذابیت زیادی به مدل‌هایشان داده‌اند.
  • سعی کنید موقع انتخاب اکسسوری‌های بزرگ مو سراغ رنگ‌هایی بروید که به رنگ پوست و موهایتان بیایند و ترجیحا از بین رنگ‌های تابستانه انتخاب شده باشند.

موقع انتخاب اکسسوری‌های بزرگ مو سراغ رنگ‌هایی بروید که به رنگ پوست و موهایتان بیایند .

جنبش موهای طبیعی خودت!

موهای موج‌دار یکی از ترندهای خوب تابستانی به خصوص برای مسافران نواحی ساحلی است. معمولا برای درست کردن این مدل مو به دستگاه‌های حالت دهنده مو نیاز است؛ اما ترند مو 2019 در تابستان امسال بر خلاف سال‌های قبل زنان را به داشتن حالت طبیعی موهای خودشان تشویق می‌کند؛ حتی اگر این حالت شامل موهایی شود که موج‌های نامنظمی دارند.

مو مدل طبیعی

رنگ مو 2019 ، دنیای فانتزی رنگ‌ها

اگر به موهایتان شبیه یک پالت رنگ نگاه کنید؛ ترند تابستان هم به خوبی برایتان مشخص می‌شود.
• متخصصان دنیای مد در برندهای مختلف بازی با رنگ‌های فانتزی را در دسته برنامه‌های امسالشان قرار داده‌اند. به همین دلیل از رنگ سبز زمردی گرفته تا هایلایت رنگین کمانی جایگاه خاصی در ظاهر مدل‌های برندهای مختلف پیدا کرده است.
• انتخاب رنگ فانتزی نیاز به دقت زیادی دارد که هم به رنگ پوست شما بیاید، هم به رنگ موهایتان و هم به رنگ استایل‌هایی که برای پوشش انتخاب می‌کنید.
• برای آسیب ندیدن ریشه‌ها می‌توانید این ترند مو 2019 را فقط روی ساقه موها امتحان کنید و از رنگ‌هایی مثل صورتی یا آبی کمک بگیرید که برای این فصل مناسبتر هستند.

ترند صندل گلادیاتور
ادامه مطلب
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی مالکیت مطالب منتشر شده بر عهده‌ی مجله‌ی کمد سارک می‌باشد، هرگونه بازنشر بدون ذکر منبع و یا ارجاع در هر شبکه‌ی اجتماعی بدون کسب اجازه، مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

لینک‌های مفید
کمد سارک در شبکه‌های اجتماعی

Completing this form is to improve the content of the magazine.