لباس‌های سفر و مناسب تفریحات ساحلی و کویرگردی

مونا میرزایی
22 مارس 2019
موضوعاتی که به آن می‌پردازیم

همه‌ی ما وقتی صحبت از سفر می‌شود، اولین مسئله‌ای که برایمان پیش می‌آید انتخاب لباس‌های مناسب سفر و بستن چمدانمان است. استایل شیک و مناسب داشتن برای عده‌ای از ما تا حدی اهمیت دارد که می‌خواهیم در سفرها هم خوب بنظر برسیم، اما بیشتر از شیک بودن باید در نظر بگیریم که متناسب با مکانی که مقصد سفر ماست لباس انتخاب کنیم و بتوانیم چمدانی از سبک لباس‌های مورد نیاز داشته باشیم.

Cruise Fashion یا Resort Fashion به مجموعه‌هایی اطلاق می‌گردد که هدفشان ارائه لباس‌های سفر  و تعطیلات است که دوبار در سال توسط برندهای معتبر Ready To Wear  ارائه می‌گردد.

در ابتدا این محصولات برای ثروتمندان و تفریحات با کشتی کروز طراحی شدند و به مرور بخشی از آیتم‌های اصلی کمد لباس همه شدند.

استایل کروز مناسب استفاده در سفر

عموما این لباس‌ها راحت و سبک هستند و مناسب برای فعالیت‌هایی هستند که در طول سفرتان انجام می‌دهید و در عین حال شیک می‌باشند. در کل cruising منحصر به فرد است، زیرا شما خودتان را در موقعیت‌ها و شرایط آب و هوایی متفاوت در یک تعطیلات پیدا می‌کنید و متناسب با آن لباس می‌پوشید.

لباس های سفر

از آن جایی که این استایل در ابتدا برای ثروتمندان غربی که تعطیلات خود را در کشتی‌های کروز خود می‌گذراندند در نظر گرفته شد به تبع نماد آسایش و رفاه بوده است. استایلی است که افراد علاوه بر اینکه می‌خواستند شیک و خوش تیپ به نظر بر سند راحت بودن لباس نیز برای آن‌ها اهمیت ویژه‌ای داشت.

به دلیل اینکه در سفر امکانات کمتری در دسترس داریم، اغلب لباس‌های کروز دارای پارچه‌هایی هستند که راحت‌تر شسته، سریع‌تر خشک می‌شوند و دارای پارچه‌های خنک با الیاف طبیعی هستند که تعریق کمتری در هوای سواحل که شرجی است داشته باشیم. اغلب این لباس‌ها با پارچه‌هایی نظیر لنین، پنبه‌ای، دنیم و ابریشم می‌باشد.

فشن استایلیست‌ها برای این سبک پیراهن‌ها و بلوزهایی لنین با پترن‌ها و طرح‌های بزرگ توصیه می‌کنند که شما را از جمعیت متمایز می‌کند و در عین راحتی خاص‌تر نیز به نظر می‌رسید.

صندل‌های حصیری لژدار در استایل‌های کوروز توصیه می‌شود، علاوه برای اینکه متناسب با حال و هوای ساحل، دریا، کشتی است، شما با آن‌ها راحت هستید و مدت طولانی‌تری می‌توانید راه بروید.

داشتن کلاه از اکسسوری ضروری در کروز است اگر روی عرشه‌ی کشتی یا در ساحل دریا قصد قدم زدن دارید صورت شما را از آفتاب حفظ می‌کند و نیازی نیست مدام موهایتان را در برابر باد مرتب کنید، در ضمن کلاه‌های قایقرانی لبه‌دار مناسب‌ترین کلاه برای این استایل است .

هفت لباس خطرناک برای سبک زندگی سالم
ادامه مطلب

کفش‌های راحتی مثل کالج‌های چرم مرسوم بین ما و canvas بسیار مناسب است برای شما که قرار است فعالیت زیادی انجام دهید و نمی‌خواهید احساس ناراحتی داشته باشید.

اگر قصد دارید در سواحل جنوبی کشور یا سواحل خارج از کشور نظیر یونان، کارائیب یک روز از تعطیلات خود را در کشتی سپری کنید می‌توانید به عنوان آیتم مناسب برای استایلتان از یک شلوار لنین و کت بارانی نازک استفاده کنید، زیر کت‌تان یک تاپ با رنگ خنثی، مانند رنگ سفید که با هر رنگ کت و شلواری ست می‌شود، داشته باشید.

با ‌آیتم‌های قبلی شما می‌توانید استایل کژوال داشته باشید و اگر می‌خواهید در قالب یک استایل کلاسیک ظاهر شوید می‌توانید پیراهن‌هایی با طرح‌های ملوانی و قایقرانی با تم سورمه‌ای و سفید بپوشید.

آیتم‌های مناسب سفرهای ساحلی در تابستان:

پیراهن‌های تابستانه: پیراهن‌های تابستانه با پترن‌های گلدار و برگ‌های بزرگ و یا با طرح‌های هاوایی آیتم بسیار مناسبی است که شما در چمدانتان داشته باشید، اینگونه شما با طبیعتی که سفر کردید به خوبی همخوانی دارید و به خاطر داشتن سبک بوهو برای هر نوع فرم اندام مناسب است.

پیراهن های گلدار سارک پیشنهاد خوب و قابل دسترس برای پوشیدن این استایل است.

Casual tops: تاپ های کژوال و تی شرت هایی با رنگ های خنثی و گرم یا به صورت ترکیبی راه راه یا با طرح های دیگربرای رفتن سفر ساحلی شما عالی هستند ان ها غیر رسمی اما شیک و استایلیش هستند و به شما حس بهتری میدهند، به راحتی با جین و صندل ست می شوند .

لباس های سفر

این ست را میتوانید از شعب سارک تهیه فرمایید

شلوار های گشاد (به اصطلاح ما شلوار دامنی ) و شلوار سمبادی: شما می توانید مدت طولانی ان را به تن داشته باشید و کنار ساحل برای تعطیلات یکی از بهترین ایتم ها خواهد بود . می توانید با استفاده از یک کمربند با رنگ متضاد یا با گره زدن کمربند از جنس شلوارتان ان را کمی متفاوت تر بپوشید .

5 کفش پرکاربرد برای خانم‌ها و آقایان
ادامه مطلب

 Swing t-shirt dress: پیراهن هایی از الیاف طبیعی که فوق العاده راحت هستند و سبک کژوال دارند ،   می توانید با اکسسوری های مختلف نظیر یک دستمال گردن ، گردنبند یا گوشواره های بزرگ بپوشید و استایل متفاوتی با سلیقه ی خودتان برای تعطیلات داشته باشید .

لباس های سفر

برای این انتخاب میتوانید تی شرت و دامن با کیفیت از از الیاف طبیعی را داشته باشید.

لباس های سفر

این ست را میتوانید از شعب سارک تهیه فرمایید

انتخاب استایل برای سفر به کویر و سافاری

اگر می خواهید به کویر سفر کنید یا سوار بر جیپ قصد سافاری در جنگل را دارید باید یک سری نکات را در نحوه ی پوشیدن لباس هایتان دقت کنید . سعی کنید کوله بارتان را برای این سفر سنگین نکنید هرچه سبک تر سفر کنید راحت تر هستید و از سفرتان لذت بیشتری می برید . لباس هایی را با خود ببرید که با هر ایتمی و هر رنگی قابلیت ترکیبی و همسانی دارند . بهتر است لباس هایی با پارچه های سبک و راحت با رنگ های خنثی یا natural color را برای استایل خودتان در نظر بگیرید. رنگی را انتخاب کنید که کثیفی را نشان نمی دهد. انواع کفش از کتانی تا بوت و کفش های تخت و صندل به همراه داشته باشید.

این مطلب نیز میتواند برای شماجلب باشد

برای یک سفر کوتاه چه لباس هایی در چمدانمان قرار دهیم

بهترین استایل سافاری یک توریست :

اگر می خواهید در سفرتان به عنوان یک توریست بهترین استایل را داشته باشید بهتر است در استایل سافاری خود از طرح پوست ماری ، پلنگی ، زبرا و سوسماری و همینطور کیف و کفش با این پترن داشته باشید .

قطعا وقتی با طبیعت همخوانی دارید برایتان عکس های قشنگ تر و stylish تری از سفرتان ثبت می شود .

لباس های سفر

تم رنگی لباستان را به رنگ های خاکی ، سبز زیتونی، بژ ، کرم یا صورتی کالباسی  و طلایی انتخاب کنید .

استایل مناسب برای ماه مبارک رمضان
ادامه مطلب

شلوار یا شورت جین به همراه تی شرت ، کلاه شکاری و عینک افتابی را همیشه در چمدان خود برای این سفر به همراه داشته باشید برای نگه داشتن وسایلی که مدام باید همراهتان باشد از یک کیف کمری سبک استفاده کنید.

برای مکان های سردسیر چه لباسی بپوشیم

بهتر است به چند ایتم گرم برای استایل سفر بپردازیم تا در هوای سرد هم بدانیم چگونه لباس مناسب بپوشیم

لباس های هودی سبک کژوال با حالی دارند که برای روز های بارانی هم بسیار مناسب است، حتما یک کت چرم که با هر استایلی هماهنگی دارد در چمدانتان داشته باشید ، بسیار شیک است .

یک پلیور کش بافت گشاد یقه باز به همراه جوراب شلواری پشمی و بوت یک استایل عالی برای روزهای سرد سفر شماست .یک ایتم باحال دیگر برای گرم کردن شما جلیقه های بادی یا بالشتکی هستند که میتوانید روی لباس هایتان بپوشید.

لباس هایی که در سفر نباید بپوشید :

سعی کنید لباس هایی که شما را به خاطر راحت نبودن خسته می کنند، هرگز نپوشید . مثل شلوار جین تنگ اگرچه ظاهر شیکی دارد اما اصلا مناسب سفر نیست . جامپ سوئیت یا سرهمی انتخاب مناسبی در هنگام سفر با هواپیما نیست در عوض شلوار های کتان و خنک که کمی گشاد هستند، با جیب های زیاد بیشتر به کارتان می اید .

لباس هایی با پارچه های زبر و خشن نپوشید بعد از چند ساعت شما را اذیت می کند . کفش های پاشنه دار در چمدان سفر شما ضروری نیستند . سعی کنید از عطر های تند و غلیظ استفاده نکنید در فضای بسته در طولانی مدت ممکن است خودتان و دیگران را اذیت کند .

خلاصه از قدیم گفتن سفرها باید کرد تا پخته شود خامی…..

امیدوارم خودتان در سفرها این تجربه را به دست بیاورید که چگونه با این ایتم های گفته شده می توانید به استایل مناسب خودتان برسید و خوش استایل به نظر برسید و از تعطیلاتتان لذت ببرید.

اشتراک گذاری

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی مالکیت مطالب منتشر شده بر عهده‌ی مجله‌ی کمد سارک می‌باشد، هرگونه بازنشر بدون ذکر منبع و یا ارجاع در هر شبکه‌ی اجتماعی بدون کسب اجازه، مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

لینک‌های مفید
کمد سارک در شبکه‌های اجتماعی

Completing this form is to improve the content of the magazine.