|
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۸ آیتم ضروری برای داشتن تابستانی لذت بخش تر

بهار اسماعیل پور
27 جولای 2019
موضوعاتی که به آن می‌پردازیم

هشت آیتم ضروری برای داشتن تابستانی لذت بخش تر:
اگر در فصل تابستان، نروژ باشید دمای هوا گاهی به صفر درجه هم می‌رسد، پس یقینا این مطلب تابستانی برایتان مفید نیست. ولی اگر در آب و هوای گرمسیری، این فصل جذاب را پشت سر می­گذارید، داشتن این هشت آیتم تابستانی در کمد لباستان به شما کمک می­کند راحت ­تر با گرمای این فصل کنار بیایید.
در همه‌ی این آیتم­ها فاکتور اصلی و مشترک، الیاف طبیعی و پنبه ای است. در فصل تابستان ما به پارچه هایی نیاز داریم که با شسته شدن متعدد رنگشان را از دست ندهند و تار و پود آنها ضعیف نشوند.
این مقاومت، خصیصه‌ی پارچه های پنبه ای است و همچنین یکی از گزینه های عالی برای رهایی از گرمای تابستان. در ادامه آیتم­های لازم برای تابستان را باهم مرور می‌کنیم.

سرهمی (اوِرال )

یکی از آیتم‌های دوست داشتنی تابستانی که استایل را کشیده تر نشان می دهد، سرهمی‌‌ها یا همان اورال تابستانی است.
اغلب سرهمی‌های مناسب این فصل، از جنس نخ هستند. برای فصل تابستان بهتر است سرهمی ها بدون آستین یا حداقل آستین کوتاه باشند.
ترند اورال های امسال با شلوارهای گشاد و کوتاه همراه است که به راحتی می‌توانیم هم با صندل هم با کتانی‌های مناسب این فصل، بپوشیم.
این آیتم را می‌توانیم با مانتو‌های نخی و شال ست کنیم و استایل خیابانی منحصر به فردی داشته باشیم. فقط ترجیحا از پوشیدن مانتوهای شلوغ روی اورال دوری کنید تا استایل شما مینیمالیسم و جذاب باقی بماند.

دامن بهترین انتخاب تابستانی

دامن، آیتم‌ بی بدیل تابستان است. با پوشیدن دامن می­توانید ظاهری شیک و متفاوت داشته باشید.
یکی از مناسب ترین انواع دامن برای فصول گرم سال، دامن های میدی با جنس نازک هستند. دامن میدی، که قد آن تا روی ساعد پا است،( نه آنقدر بلند است نه خیلی  کوتاه) جلوه فوق العاده درخشانی دارد.
دامن های میدی گشاد با کفش­های کتونی، استایل جذاب و جالبی را رقم می­زند. اگر طرفدار استایل کژوال هستید، از یک تیشرت ساده یا طرحدار استفاده کنید و انتهای آن را گره بزنید یا داخل کمر دامن بگذارید.
این ترکیب با کمک یک اسنیکر چانکی یا سفید تکمیل می شود و به اوج خود می­رسد.

همه چیز درباره‌ی انگشتر در استایل
ادامه مطلب

صندل

در تابستان همه‌ ی ما برای فرار کردن از حرارت مبحوس شده در کفش، به پوشیدن صندل پناه می­بریم. صندل­های تابستانی که برخی از آنها تخت و برخی با لژهای یکسره هستند؛ در عین راحتی اکسسوری جذاب و زیبایی برای استایل شماست.
قسمت جذاب این آیتم تنوع بی نظیرش در طرح و رنگ است که انتخاب را برای همه‌ی سلیقه‌ها آسان می­کند. ترندی که امسال مجدداً تکرار شد صندل هایی با رویه‌های براق است.
این صندل‌ها که اغلب به رنگ طلایی یا نقره‌ای هستند را با لباس‌های تابستانی رنگ روشن و ساده ست کنید؛ زیرا در کنار لباس‌های رنگارنگ چندان به چشم نمی‌آید.
برای بلندتر دیده شدن قدتان بهتر است از صندل‌های مینیمال با بندهای ظریف و باریک استفاده کنید؛ چه از نوع تخت چه از نوع پاشنه دار.
صندل‌هایی به رنگ نود nude (نسکافه‌ای، قهوه‌ای، شتری..) از صندل‌های جدا نشدنی فصل تابستان هستند که مکمل زیبایی برای لباس های سفید و ساحلی است.

قابل تهیه از شعب و فروشگاه اینترنتی سارک

شال نخی

برای انتخاب این آیتم در تابستانی که از آسمان گرما می بارد اولویت اول و آخر، شال‌های خنک هستند.  شال­های نخی یا روسری‌هایی که بیشتر آنها را نخ تشکیل بدهد، یک غنیمت بزرگ هستند.
شال­ نخی از پارچه های پنبه ای تهیه می‌شود و به دلیل جنس نازک و لطیفی که دارند، باعث عبور گرما و از اینرو خنکی آن می شود و برای فصل تابستان بسیار مناسب هستند.
حریر نازک و سبک یکی دیگر از جنس هایی است که برای فصول گرما مناسب است. اگر این جنس را با جنس نخی مقایسه کنیم از لحاظ قیمتی مقداری گران تر بوده و سر خوردن آن نسبت به نخی بیشتر است.
یکی از نکات مهم در هنگام انتخاب روسری برای تابستان سایز و ابعاد آنهاست. به طور معمول هر چه قواره بزرگ تر باشد، راحتی آن بیشتر است اما دقت کنید برای فصل های گرم سال از قواره بزرگ استفاده نکنید، زیرا ممکن است بیش از حد گرمتان شود.

آشنایی با شلوار جین مام استایل و ویژگی‌های آن
ادامه مطلب

مانتو نخی

همانطور که در مطلب قبلی به تفصیل در مورد مانتوهای تابستانی توضیح داده‌ایم، یک اصل مهم برای انتخاب مانتو تابستانه، جنس خنک آن است.
روی آوردن به الیاف نخی و پنبه ای و دوری از جنس‌هایی که دارای درصد زیادی الیاف مصنوعی هستند، نکته مهمی در انتخاب جنس مانتوی تابستانی شماست.
به این ترتیب بهترین گزینه مانتو وال‌ و لنین می‌باشد که تمام پارامترهای یک پارچه تابستانی مناسب برای مانتو را دارند.
از طرفی انتخاب رنگ‌های روشن برای مانتوهای تابستانی اصل دیگری است که باید مد نظر گرفت. رنگ‌های تیره به دلیل جذب گرما در فصل تابستان مناسب نیستند پس به سراغ رنگ‌های روشن تابستانی بروید.
در انتخاب طرح مانتو هم متناسب ترین طرح با اندامتان را انتخاب کنید فقط گرمای این فصل را فراموش نکنید؛ پس از مدل های جذب و تنگ، اجتناب کنید.

شلوار

برای آگاه شدن از ترندهای تابستانی شلوار فقط کافیست سرچی ساده کنید تا از مد روز عقب نباشید.
اما در نظر گرفتن پارامترهای تابستانی کمک می­کند بهترین انتخاب را برای این فصل گرم داسته باشید. فاکتورهایی که در آیتم‌های دیگر مد نظر ما نیز هست. خوشبختانه ترند مام استایل در شلوارهایی با الیاف طبیعی نیز رسوخ کردند و شلوار مناسبی برای پوشیدن در تابستان است.
شلوار های فاق بلند و یکسره گشاد که به انتخاب شما قدش کوتاه یا بلند است می­تواند انتخاب بعدی ما باشد.
دامن شلواری‌های مدرن امسال به همراه صندل و دمپایی‌های تابستانی نیز می­تواند استایل کژوال را برای شما به ارمغان آورد.

شومیز نخی

جز لاینفک در کمد هر خانومی شومیز است. شومیز به راحتی با دیگر لباس‌ها هم نشین می­شود؛ چه در استایل رسمی و چه در استریت استایل کاربرد دارد.
به دلیل پر طرفدار بودن این لباس، شومیز در طرح و متریال‌های مختلف تولید و عرضه می­شود.‌ ولی اگر شما شومیز را به عنوان بخشی از پوششتان برای تابستان انتخاب کردید، بهتر است یک شومیز نخی ترجیحا سفید یا رنگ روشن باشد.
از جمله آیتم های ترند شده تابستان امسال شومیز های یقه هفت هستند که با آستین های بلند یا 3 ربع پفی، جلوه خاصی به استایل شما می­دهد.

چگونه جوراب مناسب استایلم را انتخاب کنم؟
ادامه مطلب

تاپ و تی شرت

تاپ و تی شرت یار همیشگی فصل تابستان است. این آیتم نسبت به آیتم های قبلی اهمیت بیشتری در خنک نگه داشتن شما در فصل تابستان دارد.
همچنین به دلیل سطح تماسشان با بدن بهتر است از پنبه­ای بودن جنس آنها اطمینان کامل حاصل کنید. دو فاکتور مهم برای انتخاب تاپ و تی شرت در فصل تابستان الیاف پنبه‌ای و رنگ روشن و تابستانی آنهاست. با تنوع طرح و رنگی که تیشرت ها دارند، به راحتی می­توانند رنگ و لعاب تابستانی، به استایل شما بدهد. یکی از آیتم های جذاب در تابستان بافتنی های نازک است که تننوع و زیبایی خاصی به ظاهر شما می دهند، امروزه تنوع این جنس از لباس تابستانی به عنوان تیشرت و تاپ بسیار ترند شده است.

اشتراک گذاری

5 پاسخ

  1. مطلب بسیار خوبی بود، گاهی آدم یادش میره برای راحتی و در عین حالی زیبایی از چه گزینه هایی میتونه استفاده کنه؛ این مطلب به درستی یاداوری میکنه که چقدر میشه تابستون خنک‌تری رو تجربه کرد👌👌👌

  2. سلام.
    من قصد خرید آنلاین و غیر حضوری یکی از مدلهای صندل سورنا رو دارم از اونجایی که خرید اینترنتی هست میخواستم بدونم کسی تجربه خرید ازشون رو داشته یا خیر؟ ممنون میشم کمکم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی مالکیت مطالب منتشر شده بر عهده‌ی مجله‌ی کمد سارک می‌باشد، هرگونه بازنشر بدون ذکر منبع و یا ارجاع در هر شبکه‌ی اجتماعی بدون کسب اجازه، مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

لینک‌های مفید
کمد سارک در شبکه‌های اجتماعی

Completing this form is to improve the content of the magazine.